Service og reservedele: Bestil service

Hurtig og sikker bestilling af en serviceopgave

Så mange oplysninger som muligt er med til at sikre, at vi kan udbedre fejl og mangler bedst og hurtigst muligt. Af skemaet fremgår, hvilke oplysninger vi som regel skal bruge for at kunne behandle en servicesag. Du er velkommen til at udfylde skemaet og sende til os, alternativt give os oplysningerne pr. telefon.

Hvis du opdager fejl og mangler ifm. levering af nye vinduer og/eller døre, er det vigtigt, at du giver os besked, inden produkterne er monteret - det letter behandlingstiden betydeligt.

På forhånd tak for hjælpen!

Serviceopgaven vedrører (sæt X)

Vigtige oplysninger til planlægningen:

Oplys din e-mail adresse, så vi kan sende dig en servicerapport med opgaven.

Findes på følgesedlen og ordrebekræftelsen samt på selve elementet: På siden af karmen og på label på glasset. På monterede elementer står ordrenummeret på afstandsprofilen mellem de 2 eller 3 lag glas (afstandsprofilet er en blank eller sort skinne)

Skriv antal og positionsnummer. Antal, type og øvrige specifikationer fremgår af positionsnummeret, som findes på ordrebekræftelsen og følgesedlen.

Hvor skal serviceopgaven udføres? Skriv vej, vejnr. og postnr.

Et navn og telefonnummer vi kan kontakte nu og når opgaven skal udføres

Det gør det nemt for os at indkredse problemet og finde den rigtige løsning.